מגוון ברזים לאמבטיה וברזים למטבח

אנחנו ב”גל טל אלמוג” מתמחים בשיווק ברזים לאמבטיה, ברזי מטבח וברזים לכל צורך אחר.

הידע המקצועי הנרחב שלנו והניסיון העשיר שצברנו מאפשרים לנו להתאים לכל לקוח ולכל צורך בדיוק את הברזים הכי מתאימים – ובמחירים אטרקטיביים.

אנחנו מוכרים מבחר רחב של דגמים איכותיים של כל היצרנים המובילים ובפרט תמצאו אצלנו את ברזי חמת – HAMAT.

סוגי ברזים לאמבטיה

בשנים האחרונות מושקעים יותר ויותר משאבים ברכישת כיורים ייחודיים לאמבטיה (וגם למטבח). כשמשקיעים זמן רב

ולא חוסכים בהתלבטויות ובכסף ניתן לקבל כיור שהוא מרהיב עין במיוחד ולפעמים אפילו סוג של יצירת אמנות.

גם כשמחפשים ברזים לאמבטיה רצוי לא להתפשר אלא לבחור בדגם איכותי – מה גם שהמחיר שלו אינו גבוה מדי ובעצם כל אחד יכול להרשות לעצמו ברזים עמידים ויפים שיתאימו לכיור שובה לב.

במקביל חשוב להקדיש תשומת לב גם לברז שבאמבטיה עצמה ואם ישנו מקלחון הרי שגם בו נדרש ברז משובח.

חלוקה אחת היא לפי החומר ממנו עשוי הברז – רוב הברזים ברז אמבטיההמיועדים לחדרי האמבטיה עשויים מפליז, חומר שהוא למעשה סגסוגת של אבץ ונחושת שנהנית מעמידות רבה. את החומר הזה ניתן לצפות במגוון רחב של חומרים ובפרט כרום, ניקל, פלטינה, ברונזה ועוד. ישנם גם ברזי פלסטיק לאמבטיה, שנחשבים פשוטים יותר ועמידים פחות, אם כי בימינו גם ברזים אלה יכולים להחזיק מעמד זמן רב יחסית.

חלוקה שנייה היא בהתאם למיקומו של הברז – יוצא מהמשטח של הכיור או מהקיר. הבחירה בין 2 האפשרויות היא לרוב עפ”י העדפות אסתטיות של בני הבית.

החלוקה השלישית של ברזים לאמבטיה היא לברזי פרח, ברזי סוללה ואינטרפוצים, וזוהי בעצם ההתלבטות העיקרית כשרוכשים ברזים לחדר האמבטיה.

ברז פרח הוא ברז בעל ידית הפעלה שהעברתה ימינה ושמאלה מווסתת את טמפרטורת המים. אצלנו בחנות תמצאו בין השאר ברזי פרח תוצרת איקון (IKON) – חברה ישראלית מובילה בכל הקשור לייצור ברזים שהחלה את דרכה כעסק משפחתי מיד לאחר קום המדינה ובזכות האיכות התרחבה באופן מתמיד.

ברז סוללה הוא ברז בעל שתי ידיות הפעלה, אחת למים קרים והשנייה למים חמים. בין השאר מומלץ ברז סוללה של KAG, חברה ישראלית שהוקמה ב-1999 ומתמחה בברזי פרימיום.

אינטרפוץ הוא ברז המיועד למקלחון. יש לו 2 כניסות (מים קרים ומים חמים) ומספר יציאות בהתאם לצורך.

סוגי ברזים למטבח

גם מי שמחפש ברזים למטבח יוכל למצוא אצלנו מגוון אפשרויות גדול.

עבור ברזים למטבח החלוקה הבסיסית היא בין ברזים המותקנים על משטח העבודה (“השיש”) ואשר נקראים גם ברזי פרח לבין ברזי קיר שכפי שניתן להבין משמם יוצאים מהקיר.

חלוקה נוספת היא בהתאם לאופן תפעול הברז: ישנם כאלה שכוללים 2 ידיות, האחת למים קרים והשנייה למים חמים, וישנם כאלה שכוללים רק ידית אחת שמווסתת את הטמפרטורה של המים. האפשרות השנייה נחשבת יותר פרקטית, כלומר קל יותר לשלוט על מידת החום או הקור של המים, ואילו הברזים בעלי 2 הידיות נתפשים כמסוגננים יותר ובפרט מתאימים לחובבי הוינטאג’.

אופציה נוספת שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת ברזים למטבח היא צינור נשלף – צינור שיוצא מתוך הברז ומאפשרברזים למטבח להגיע בקלות ובנוחות לכל פינה בכיור. צינור נשלף ניתן להתקין רק בברזי פרח.

עוד חשוב לבחון את מידת הסיבוב של הברז, ובפרט כשמדובר בכיור כפול, וכמובן שכדאי לקנות ברזי מטבח בחנות גדולה שמציעה דגמים רבים ככל האפשר, ובפרט של חברות מובילות כגון חמת, כך שלא תיאלצו להתפשר אלא תוכלו לבחור בברז הטוב ביותר עבורכם.

Skip to content