אודות

20160808_161610

“גל טל אלמוג” מתמחה בייצור ובשיווק מוצרי אינסטלציה, דודי שמש וחשמל, כלי עבודה וחומרי בניין.

לחברה חנות אינסטלציה גדולה במיוחד באזור התעשייה חולון, מחלקת שירות שמעניקה מענה איכותי לכל לקוח,
מחלקת התקנות שפועלת בכל רחבי הארץ ומחלקת תיקונים שמתאפיינת במקצועיות חסרת פשרות ובמציאת פתרון מושלם לכל תקלה.

כיאה לחברת אספקה טכנית מהגדולות בתחום, בחנות של “גל טל אלמוג” תמצאו את כל מה שאתם צריכים:

מחפשים מוצרי אינסטלציה? יש

זקוקים לחומרי בניין? יש

צריכים דוד שמש או דוד חשמל? יש ויש

קטלוג המוצרים של “גל טל אלמוג” כולל מבחר רחב במיוחד של צינורות, ברזים, דודי שמש, דודים חשמליים, כלים סניטריים, לוחות גבס, צבע, מלט, סיד, טיט, לוחות קלקר, יריעות אקוסטיות, סילרים, חומרי איטום, כלי עבודה מכל הסוגים ובעצם כל המוצרים הרלוונטיים בתחום של אספקה טכנית. בנוסף למגוון האפשרויות, שמאפשר לכל לקוח למצוא בדיוק את מה שהוא צריך ואת הפריט המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלו, מבטיחה “גל טל אלמוג” גם מחירים אטרקטיביים

עוד כדאי לדעת שכל הפריטים שמוצעים למכירה ע”י החברה עומדים בכל התקנים העדכניים. ומתאפיינים באיכות גבוהה – כך שבשורה התחתונה כל קנייה בחנות הענקית בחולון היא חוויה משתלמת מאוד שמספקת תועלת מקסימלית בעלות מינימלית.

בנוסף לחנות הדגל של “גל טל אלמוג” בחולון (הכתובת המדויקת היא המרכבה 1 בניין 3 – גישה נוחה מכל מקום במרכז, דרך כביש 1, כביש החוף, נתיבי איילון וכביש 44), מבצעת החברה התקנות של דודי שמש ודודי חשמל בכל רחבי הארץ. ההתקנות מתבצעות ע”י אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים עבור כל סוגי הדודים וכל הגדלים.

מרכיב מרכזי נוסף בהצלחתה של “גל טל אלמוג” ובהפיכתה לאחת המובילות בתחום האינסטלציה, כלי העבודה וחומרי הבניין הוא שירות הלקוחות הקשוב והמיומן שלה. כל שאלה בתחום של אספקה טכנית נענית בתשובה מדויקת ומקיפה, לכל בעיה נמצא פתרון ולכל צורך יש מענה איכותי – כך ש”גל טל אלמוג” היא הרבה יותר מעוד חנות אינסטלציה!

גל טל אלמוג – המקום הנכון להצטייד בכל מה שאתם צריכים!

Skip to content