מגוון ענק של אמבטיות, מקלחונים וג’קוזים

חדר הרחצה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. אנחנו נכנסים אליו לא רק כדי להתנקות אלא גם כדי להירגע ולפנק את עצמנו, לפעמים להתרווח באמבטיה רחבת ידיים ובמקרים אחרים לתת לזרם המים במקלחון לעסות את הגוף, וכמובן שאם יש גם ג’קוזי ניתן ליהנות מפינוק מושלם.

בהתאם, חשוב מאוד לבחור בצורה מושכלת ובתשומת לב מרבית את המרכיבים השונים של חדר הרחצה – כשכיום המגמה היא לשלב גם אמבטיה וגם מקלחון, וביותר ויותר בתים מפנים בני הבית מקום גם לג’קוזי שעושה נעים לגוף ולנפש.

אצלנו ב”גל טל אלמוג” תוכלו למצוא מבחר רחב של אמבטיות בכל הגדלים, מקלחונים בשלל מידות ובמבחר דגמים, וגם אמבטיות עיסוי – הלא הם הג’קוזים האהובים – יש אצלנו בשלל מידות.

בנוסף למגוון העשיר, אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי יקר ערך לכל לקוח כדי שכולם יוכלו ליהנות מחדר רחצה מושלם ומתאים במיוחד לצרכים שלהם ולהעדפות שלהם בין אם מדובר במוצרים יוקרתיים ובין אם מדובר על עיצוב קירות האמבטיה באמצעות מדבקות קיר מיוחדות המשתלבות עם צבע הקיר.

אמבטיות בכל הגדלים

ברוב חדרי הרחצה האלמנט הבולט והמרכזי הוא האמבטיה.

ישנם 3 סוגי אמבטיות: אמבטיה יצוקה, אמבטיית פח ואמבטיה אקרילית.

אמבטיה יצוקה היא הסוג שהיה נהוג בעבר, וכיום הוא פחות מקובל. מדובר באמבטיה מברזל יצוק עבה עם ציפוי אמאייל, והחיסרון העיקרי שלה הוא שהציפוי נשחק ואז האמבטיה הופכת מחוספסת ולא נעימה וצריך בעצם לחדש אותה.

אמבטיות פח הן הסוג הנפוץ ביותר כיום, בזכות 2 יתרונות משמעותיים: המשקל הקל והעלות הנמוכה יחסית של ייצורן.

אמבטיה אקרילית נהנות מתוחלת חיים ארוכה במיוחד, אולם הן רגישות להתקנה לא מקצועית ואף עלולות להישבר במקרים שכאלה.

בכל מקרה הפקטור המרכזי כשבוחרים מתוך המבחר הרחב של אמבטיות הוא הגודל, שצריך להתאים גם למי שאמור להשתמש באמבטיה וגם לממדי חדר הרחצה. אמבטיה קטנה מדי לא מאפשרת רחצה נינוחה ומהנה באמת, אבל מצד שני אמבטיה גדולה מדי עלולה להפוך את חדר הרחצה לצפוף יתר על המידה וגם כן כזה שלא נעים לשהות בו.

בנוסף, כדאי לרכוש ביחד עם האמבטיה גם אביזרי אמבטיה תואמים ליצירת מראה הרמוני.

מקלחונים בכל הגדלים

בחלק מהבתים המקלחון מהווה תחליף לאמבטיה (בעיקר בדירות קטנות, עקב חוסר מקום), במקרים אחרים הוא שוכן לצד האמבטיה, ובכל מקרה חשוב מאוד לבחור נכון גם את המידות של המקלחון – כדי שגם כן יהיה מצד אחד נוח ומרווח להשתמש בו ומצד שני חדר הרחצה לא ירגיש חנוק.

במקביל לבחירה מדויקת של מידות המקלחון, כדאי להקדיש תשומת לב גם לצורתו: ישנם מקלחונים עגולים וכאלה קטומים וכמובן מרובעים, פינתיים וחזיתיים, והצורה משפיעה כמובן הן על האסתטיקה בחדר הרחצה והן על הנוחות.

עוד כדאי לדעת לקראת רכישת מקלחון שגם מבחינת הדלת ישנן מספר אפשרויות: דלת הזזה על מסילה, דלת שנפתחת הן כלפי פנים והן כלפי חוץ או דלת שנפתחת רק לכיוון אחד. לגבי הזכוכית, שמשפיעה בעיקר על יופיו של המקלחון, האפשרויות הנפוצות הן שקופה, אקסטרא קליר (שקופה במיוחד), חלבית ורפלקטיבית (עם אפקט של מראה), וישנן עוד אפשרויות ובפרט דלת זכוכית צבעונית או דלת עם הדפס דיגיטלי.

אצלנו ב”גל טל אלמוג” תוכלו למצוא מגוון דגמי מקלחונים מכל הסוגים ובעיקר בכל הגדלים כך שתוכלו ליהנות מהמקלחון האופטימלי עבורכם.

גקוזי בכל הגדלים

מחפשים אמבט עיסוי מרווח במיוחד? ואולי חושקים דווקא בג’קוזי אינטימי יותר וצנוע ממדים? הקטלוג שלנו מכיל את כל האפשרויות, כולן במחיר תחרותי מאוד ובכל מקרה תקבלו גם ייעוץ מקצועי לגבי ההתקנה, כך שגם אתם תוכלו לממש את החלום הקלאסי על ג’קוזי ולשדרג את החיים שלכם.

Skip to content